انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد الکترونیک

 

هدف از مشاوره، راهنمایی، آموزشِ انجام پژوهش های کارشناسی ارشد و دکتری الکترونیک


امروزه برخی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و محققین رشته الکترونک به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت، اشتغال، ضعف اساتید، عدم برگزاری کامل کلاس ها، کم کاری برخی دانشگاه ها و ... با عدم تخصص رو به رو هستند. از این رو به دلیل نداشتن تسلط کافی در انجام پژوهش های خود با بن بست مواجه می شوند و از محدودیت زمان و اضطراب از دست دادن ثمره تلاش خود رنج می برند. در این میان افراد سودجو از این شرایط سوء استفاده کرده و برای خود یک کاسبی غیراخلاقی راه انداخته اند. گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir همواره مخالف این روند می باشد! از این رو، این گروه تلاش می کند تا دانشجویان را برای ارائه پروژه ها و پایان نامه ها و پژوهش های خود به صورت کاملا اخلاقی و انسانی همراهی کند. در حقیقت خط مشی اصلی گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir ایجاد صلاحیت لازم برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری الکترونیک به منظور دریافت مدرک تحصیلی و بهره بردن از آن است. این گروه سعی می کند دانشجویان را در انجام پروژه ها و پایان نامه های خود به صورت کاملاً آموزشی کمک کند و در این مسیر، گروه در تمام مراحل پروژه و پایان نامه و پژوهش از تعیین موضوع و نگارش پروپوزال تا پایان دفاع به صورت کاملاً آموزشی همچون کلاس درس در خدمت شماست. در واقع قصد گروه این است که پژوهش مورد نظر را به صورت یک Course درسی، با برگزاری جلسات آموزشی نامحدود در تمام مراحل طراحی، شبیه سازی، اجرای نوآوری و بهینه سازی و نگارش همراه با دانشجو، پروژه و پژوهش مورد نظر را به پایان برساند به طوری که در انتها دانشجو هم به علم موضوع مورد پژوهش تسلط کامل یابد و هم بتواند تمام پروژه های مشابه کار خود را به طور مستقل انجام دهد. از همه مهم تر صلاحیت لازم برای اخذ مدرک و اشتغال را به دست آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد الکترونیک

چرا باید ما را انتخاب کنید؟


 

انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد الکترونیک

 

 

 

 

آیا برای تعیین موضوع، انجام پایان نامه، اجرای نوآوری نیاز به مشاوره دارید؟

گروه آموزشی پژوهشی سایت ELECROOM همه روزه به صورت رایگان پاسخ گوی سوالات شما می باشد.

 

روش های ثبت و درخواست مشاوره، راهنمایی، آموزش و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد الکترونیک


 

درخواست پایان نامه از طریق راه های ارتباطی


51 89 01 46 - 021    

6009 409 - 0936     

883 75 33 - 0930    

Project@elecroom.ir    

ثبت پایان نامه از طریق سایت


شما می توانید مستقیماً از سایت و از طریق دکمه ثبت سفارش مراحل ثبت و درخواست پایان نامه خود را انجام دهید.

 

ثبت سفارش

تماس تلفنی

اگر فرصت شما اندک است و نیاز به پاسخگویی سریع دارید، می توانید با شماره ثابت 46018951-021 و یا با شماره همراه 4096009-0936 تماس بگیرید.

1
ارسال پیام

اگر برای شما امکان تماس وجود ندارد، می توانید از طریق پیام رسان ها به شماره 3375883-0930 یک پیام شامل مشخصات و تشریح پروژه ارسال نمایید.

2
ارسال ایمیل

در صورتی که پایان نامه شما شامل یک مقاله، رساله، شکل، دیتا شیت و ... است، فایل خود را به همراه مشخصات و شماره تماس به آدرس Project@elecroom.ir ارسال نمایید.

3
ثبت از طریق سایت

در کنار روش های بالا، شما می توانید از طریق دکمه ثبت سفارش برای ثبت و درخواست انجام پایان نامه خود اقدام نمایید.

4

 

نرم افزارهای تحت پوشش فعالیت تخصصی ما