انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان

انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان

انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان توسط گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir


طراحی، شبیه سازی و سنتز پردازش تصویر و سیگنال با Xilinx ISE

طراحی، شبیه سازی و سنتز الگوریتم های پیچیده و جدید با Xilinx ISE

طراحی، شبیه سازی و سنتز ساختارهای ترتیبی و ترکیبی با Xilinx ISE

طراحی، شبیه سازی و سنتز برنامه های تحلیلی و تلفیقی با Xilinx ISE

انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان

 

انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان

انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان؛ ابزارهای سنتز FPGA، که تولید کنندگان FPGA یا تولید کنندگان ابزار عمومی در اختیارمان قرار می دهند، توصیفات سخت افزاری در یک یا چند فرمت را به فرمت های فایل برنامه ریزی FPGA که می تواند به پروگرمر داده شود سنتز می کنند. نرم افزار Xilinx یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای طراحی های FPGA استفاده می شود. برنامه نویسی FPGA و استفاده از نرم افزار Xilinx ISE برای پیاده سازی و شبیه سازی سخت افزار برای کسانی که با این نرم افزار و این زبان برنامه نویسی آشنایی ندارند و یا مبتدی هستند کمی دشوار و زمان بر می باشد. از این رو گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir می تواند شما را در اجرای پروژه های خود همراهی کند. انجام همه ی پروژه های FPGA به همراه آموزش کامل مراحل طراحی و شبیه سازی پروژه مورد نظر توسط گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir صورت می گیرد. زمینه های مختلفی برای طراحی و شبیه سازی تحت پوشش فعالیت های ماست. از مهم ترین آن ها می توان به طراحی، شبیه سازی و سنتز تمام مدارهای ترتیبی و ترکیبی با نرم افزار Xilinx ISE، طراحی، شبیه سازی و سنتز ماشین های حالت، روش های RTL و ... با نرم افزار Xilinx ISE، طراحی، شبیه سازی و سنتز موضوعات پردازش تصویر و پردازش سیگنال دیجیتال با نرم افزار Xilinx ISE و ... اشاره نمود. گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir از سال 1392 به طور حرفه ای در حال انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان می باشد.

 

طراحی و شبیه سازی در همه موضوعات جدید و پیشرفته الکترونیک

 

روش های ثبت و درخواست انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان

درخواست پروژه از طریق راه های ارتباطی


51 89 01 46 - 021    

6009 409 - 0936     

883 75 33 - 0930    

Project@elecroom.ir    

ثبت پروژه از طریق سایت


شما می توانید مستقیماً از سایت و از طریق دکمه ثبت سفارش مراحل ثبت و درخواست پروژه خود را انجام دهید.

ثبت سفارش

تماس تلفنی

اگر فرصت شما بسیار اندک است و نیاز به پاسخگویی سریع دارید، می توانید با شماره تلفن ثابت 46018951-021 و یا با شماره همراه 4096009-0936 تماس بگیرید.

1
ارسال پیام

اگر برای شما امکان تماس وجود ندارد، می توانید از طریق پیام رسان ها به شماره 3375883-0930 یک پیام شامل مشخصات و تشریح پروژه ارسال نمایید.

2
ارسال ایمیل

در صورتی که پروژه شما شامل یک مقاله، رساله، شکل، دیتا شیت و ... است، فایل خود را به همراه مشخصات و شماره تماس به آدرس Project@elecroom.ir ارسال نمایید.

3
ثبت از طریق سایت

در کنار روش های بالا، شما می توانید از طریق دکمه ثبت سفارش و طی کردن تمام مراحل ثبت پروژه به طور مستقیم برای ثبت و درخواست انجام پروژه خود اقدام نمایید.

4

انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان

انجام پروژه های FPGA با آموزش رایگان

Elecroom.ir پروژه ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,