انجام پروژه های HSPICE با آموزش رایگان

انجام پروژه های HSPICE با آموزش رایگان

انجام پروژه های HSPICE با آموزش رایگان توسط گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir


طراحی و شبیه سازی انواع مدارهای مجتمع آنالوگ با HSPICE

طراحی و شبیه سازی انواع مدارهای مجتمع دیجیتال با HSPICE

طراحی و شبیه سازی انواع مدارهای مرکب (آنالوگ-دیجیتال) با HSPICE

طراحی و شبیه سازی انواع مدارهای مجتمع فرکانس بالا با HSPICE RF

انجام پروژه های HSPICE

 

انجام پروژه های HSPICE با آموزش رایگان

انجام پروژه های HSPICE با آموزش رایگان؛ طراحی و شبیه سازی مدارهای مختلف الکترونیکی با استفاده از نرم افزار HSPICE برای کسانی که با این نرم افزار آشنایی ندارند و یا مبتدی هستند کمی دشوار و زمان بر می باشد. از این رو گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir می تواند شما را در اجرای پروژه های خود همراهی کند. انجام همه ی پروژه های HSPICE به همراه آموزش کامل مراحل طراحی و شبیه سازی پروژه مورد نظر توسط گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir صورت می گیرد. زمینه های مختلفی برای طراحی و شبیه سازی تحت پوشش فعالیت های ماست. از مهم ترین آن ها می توان به طراحی و شبیه سازی مدارهای مجتمع آنالوگ با نرم افزار HSPICE، طراحی و شبیه سازی مدارهای مجتمع دیجیتال با نرم افزار HSPICE ، طراحی و شبیه سازی مدارهای VLSI با نرم افزار HSPICE ، طراحی مدارهای توان پایین با نرم افزار HSPICE ، طراحی مدارهای مجتمع زیرآستانه و بالای آستانه با نرم افزار HSPICE، طراحی و شبیه سازی انواع مبدل های دیجیتال به آنالوگ با نرم افزار HSPICE ، طراحی و شبیه سازی انواع مبدل های آنالوگ به دیجیتال با نرم افزار HSPICE و ... اشاره نمود. گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir از سال 1392 به طور حرفه ای در حال انجام پروژه های HSPICE می باشد. تا به حال  بیش از 2000 پروژه طراحی و شبیه سازی با نرم افزار HSPICE  توسط گروه آموزشی و پژوهشی سایت Elecroom.ir به طور کامل و با موفقیت انجام شده است.

 

طراحی و شبیه سازی با قطعات پیچیده و جدید الکترونیک

 

روش های ثبت و درخواست انجام پروژه های HSPICE

درخواست پروژه از طریق راه های ارتباطی


51 89 01 46 - 021    

6009 409 - 0936     

883 75 33 - 0930    

Project@elecroom.ir    

ثبت پروژه از طریق سایت


شما می توانید مستقیماً از سایت و از طریق دکمه ثبت سفارش مراحل ثبت و درخواست پروژه خود را انجام دهید.

ثبت سفارش

تماس تلفنی

اگر فرصت شما بسیار اندک است و نیاز به پاسخگویی سریع دارید، می توانید با شماره تلفن ثابت 46018951-021 و یا با شماره همراه 4096009-0936 تماس بگیرید.

1
ارسال پیام

اگر برای شما امکان تماس وجود ندارد، می توانید از طریق پیام رسان ها به شماره 3375883-0930 یک پیام شامل مشخصات و تشریح پروژه ارسال نمایید.

2
ارسال ایمیل

در صورتی که پروژه شما شامل یک مقاله، رساله، شکل، دیتا شیت و ... است، فایل خود را به همراه مشخصات و شماره تماس به آدرس Project@elecroom.ir ارسال نمایید.

3
ثبت از طریق سایت

در کنار روش های بالا، شما می توانید از طریق دکمه ثبت سفارش و طی کردن تمام مراحل ثبت پروژه به طور مستقیم برای ثبت و درخواست انجام پروژه خود اقدام نمایید.

4

 

انجمن تخصصی HSPICE سایت

گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir به منظور فراهم آوردن یک بستر مناسب جهت تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ، اشتراک گذاری و رفع مشکلات مربوط به نرم افزار HSPICE، یک گروه (انجمن) تخصصی در اپلیکیشن تلگرام ایجاد کرده است تا شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی بتوانید سوالات خود را مطرح و بدون دریافت هزینه در سریعترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید. این انجمن به منظور افزایش سطح علمی دانشجویان الکترونیک در زمینه طراحی مدارهای مجتمع آنالوگ، دیجیتال، آنالوگ-دیجیتال، فرکانس بالا و ... ایجاد شده است.

آدرس کانال تلگرام سایت: ELECROOM@

 

 

انجام پروژه های HSPICE با آموزش رایگان

انجام پروژه های HSPICE با آموزش رایگان