تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا

تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا

تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا توسط گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir


تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا

 

چرا تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا

در طول چندین سال اخیر قطعات الکترونیک آنالوگ و دیجیتال (آنالوگ - دیجیتال) به صورت پیوسته و با سرعت بسیار زیاد در حال پیشرفت هستند. یکی از پیشرفت های مهمی که در سطح قطعات الکترونیک رخ داده است افزایش فرکانس کاری مدارهای الکترونیکی است. نمونه ای از این پیشرفت ها مدارهای آنالوگ برای ارتباطات بیسیم، افزایش سرعت کلک میکروپروسسورها و حافظه ها و ... است. به طور کلی با توجه به سرعت بالای پیشرفت در ارتباطات بیسیم، بسیاری از مدارها مانند تقویت کننده ها، فیلترها، اسیلاتورها، میکسرها و ... در حال طراحی و جایگزینی با مدارهای قبلی در فرکانس های بالا هستند. مهمترین مشکلاتی که با افزایش فرکانس و مشکلات بین طول موج مغناطیسی و قطعات مدار وجود دارد، این است که پاسخ های قطعات الکترونیکی در فرکانس های بالا دچار انحراف می شود و قوانین مربوط به فرکانس پایین در آن ها برقرار این است. به همین دلیل مطالعه دقیق مدارهای الکترونیک در فرکانس های بالا (تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا) یک نیاز مبرم برای دانشجویان مهندسی برق محسوب می شود.

 

سرفصل ها

درس مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا مباحث زیر را پوشش می دهد. در واقع تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا شامل پنج سرفصل می شود. این سرفصل ها در زیر آمده است. در کلاس های خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا این سرفصل ها به صورت کامل بررسی و به تفصیل به آن ها پرداخته می شود:

معرفی شبکه های دو دریچه ای

شبکه های تطبیق و فلوگراف سیگنال

طراحی تقویت کننده های مایکروویو

روش های طراحی توان بالا و نویز

طراحی اسیلاتورهای مایکروویو

 

منابع درس

درس مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا دارای منابع مختلف مطالعاتی و آموزشی می باشد. برخی از منابع مهم و پرکاربرد که به منظور افزایش سطح علمی و توانایی دانشجویان برای تسلط کافی روی مطالب و بازدهی بیشتر سطح یادگیری در کلاس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا استفاده می شود به شرح زیر است:

کتاب طراحی مدارهای میکروالکترونیک فرکانس بالا آنالوگ بهزاد رضوی

کتاب طراحی مدارهای فرکانس بالا گونزالز

کتاب طراحی مدارهای فرکانس بالا پوزار

جزوات طراحی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا دانشگاه های سراسری مانند دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف و ...

 

روش تدریس

روش تدریس گروه مدرسین سایت Elecroom.ir به صورت پویا و مبتنی بر سطح توانایی ها و معلومات دانشجو می باشد. برخی از ویژگی های کلاس های خصوصی و گروهی گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir در زیر اشاره شده است:

تدریس بر اساس منابع علمی مربوطه و شاخص

تدریس به صورت جزوه محور

تشریح و تدریس کامل درسنامه به صورت مفهومی

حل تمرین ها و مثال های بی شمار در سه سطح آسان، متوسط، دشوار

حل نمونه سوالات امتحانی، سوالات کنکور و سوالات پر ارزش منابع اصلی

تحلیل مسائل مفهومی

جمع بندی، خلاصه نویسی و دوره

تمرین (ایجاد) روشی خاص و ثابت برای حل سوالات

جلسات حل تمرین

جلسات رفع اشکال

 

ویژگی مدرسین

گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir به منظور افزایش سطح علمی دانشجویان و محصلین، در طول سال اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی دروس رشته برق در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دروس مشترک بین رشته ها می کند. گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir دارای یک کادر تدریس مجرب و بسیار حرفه ای است. مدرسین گروه آموزشی پژوهشی سایت Elecroom.ir با حساسیت بسیار بالا انتخاب شده اند. مبنای این انتصابات به شرح زیر است:

سابقه تدریس بالا

تدریس بسیار روان

قدرت انتقال مطالب بسیار بالا

تسلط کامل بر تمامی مطالب و پوشش همه ی مباحث در ارائه

تفهیم همه مطالب

زمان بندی بهینه کلاس

رعایت حقوق دانشجو

موجه بودن و پایبندی به اصول اخلاقی

 

راه های ارتباطی

برای اخذ کلاس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا (تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا) می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

 

لیست مدرسین

برای کسب اطلاعات مدرسین تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا و انتخاب هریک از آن ها برای برگزاری کلاس مورد نظر می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا پوزار

تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا گونزالز

تدریس خصوصی مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا